بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبکه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

سامانه طراحي بنر ، گرافيک و تبليغات "ديزاين"

 

طراحي بنر اينستاگرام

با قيمت ارزان و تحويل سريع ، طراحي بنر اينستاگرام ، طراحي قالب اينستاگرام و طراحي پست اينستاگرام به صورت سريع ، تحويل بنر اينستاگرام بين 6 ساعت تا دو روز، طراحي حرفه اي بنر اينستاگرام با قيمت ارزان و رقابتي ، براي کانال هاي اينستاگرامي مختلف شامل طراحي بنر فروشگاهي اينستاگرام ، طراحي بنر خدماتي اينستاگرام ، طراحي بنر جشنواره و فروش ويژه اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام در سايز استاندارد و به صورت لايه باز استاندارد سايز در طراحي بنر اينستاگرام ؟ در طراحي بنر اينستاگرام نياز به رعايت سايز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پيکسل مي باشد. رنگبندي استاندارد بنر اينستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاوير موقع درج در کانال اينستاگرام ، رعايت فرمت صحيح و يا استفاده از رنگبندي مناسب باعث ميشود تصوير طراحي شده به شکل زيبا نمايش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از ترکيب و تداخل رنگ قرمز روشن و يا ارغواني ، زرد و يا نارنجي به صورت غير حرفه اي و بدون رعايت محدوده استاندارد هر رنگ در نهايت همانند برخي از بنرهايي که امروزه شاهد آنيم ، تصوير خروجي را به صورت محسوس با کيفيت پايينتري نسبت به بنر طراحي شده نمايش مي دهد.

»» سفارش بنر اينستاگرام 

طراحي گرافيک

طراحي بنر متحرک

، طراحي بنر تبليغاتي متحرک GIF در سايزهاي استاندارد و يا سايز دلخواه ( طراحي بنر 468 در 60 ، طراحي بنر 120 در 240 ، طراحي بنر 728 در 90 ، طراحي بنر 125  در 125 ،  طراحي بنر 100  در 100 ،  طراحي بنر 970 در 90 ،  طراحي بنر 970 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 250 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 1200  در 60 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 300 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 600 ،  طراحي بنر 600  در 300 ،  طراحي بنر 120  در 600 ،  طراحي بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثي گوشه  (پايين راست) ،  بنر مثلثي گوشه (پايين چپ) ،  طراحي بنر در سايز دلخواه

»» سفارش بنر متحرک (بنر GIF)

طراحي تبليغات ثابت

 امروزه بخش عمده اي از فعاليت و رقابت بين کسب و کارها به تبليغات بازميگردد و تبليغات بنري و گرافيکي ، در گذشته بيشتر انيميشن ها و يا در برحي فضاهاي تبليغاتي تيزرها بخش عمده اي فضاي تبليغاتي وب ها و شبکه هاي اجتماعي را تشکيل مي دهند ، از شرايط حساس  در طراحي تبليغات طراحي طرح ها در رزوليشن هاي مناسب فضاي وب و يا پرينت به صورت حرفه اي و ارزان - برخي از طرح هاي گرافيکي ارائه شده در سامانه طراحي DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحي لوگو حرفه اي با قيمتي ارزان و رقابتي به همراه گارانتي رضايتمندي)  ، طراحي پوستر (انواع پوستر در طرح و سايزهاي مختلف) ، طراحي انواع کاور ،  طراحي بنر تلگرام ، طراحي بنر فيسبوک ، طراحي کاور فيسبوک ، طراحي کاور موزيک ، طراحي طرح هاي اداراي : طراحي سربرگ اداري ، طراحي کارت ويزيت ، طراجي سررسيد ، طراحي تقويم ، طراحي مهر شرکتي و .

 طراحي لوگو : لوگو يا آرم يا نشانه يک تصوير بصري است به نمايندگي از يک کسب و کار خاص که به راحتي قابل درک و تشخيص است. يک آرم به طور کلي شامل نمادها ، متن تلطيف شده يا ترکيبي از هر دو است. طراحي لوگو نماد و يا طراحي لوگو تايپ خود را به ما بسپاريد .لوگو اين پتانسيل را دارد که يک دارايي بسيار قدرتمند براي يک برند باشد.از نگاه طراحان ما که در اين محتوا صرفا نظر تجربي ما دخالت داده شده است و مي تواند نادرست باشد ، اما معياري که ما براي طراحي لوگوي يک کسب و کار در نظر داريم زيبايي آن به تنهايي نيست ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يک کسب و کار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يک لوگو و برند و کسب و کار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه کردن کسب و کار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت کسب و کار باشد ، لوگو به عنوان هويت کسب و کار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يک کار حرفه اي به صورت اتوماتيک المان هايي را فراخواني مي کند ، ترکيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبک کار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن کار . در کنار زيبايي کار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از کسب و کار شماست که شخصيت کسب و کار شما در آن نمايان خواهد شد. هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران کسب و کار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح کي دهند که اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده کرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد که سامانه ديزاين نيز در کارهاي خود بر آن تاکيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و کسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت کوتاه مدت و يا غير تجاري و . مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي کار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و کارفرما ، ترکيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يک طرح در نهايت خلاصه کرد . اين طرح يکي از چندين طرح ممکن با اين ترکيب نياز / ترکيب اولويت هاست که سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي کارفرما چندين اتود را جهت اشتراک نظر ، همفکري جهت پياده سازي درخواست مي دهند . اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود که شاهد آنيم که در بسياري از شرکتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالک محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي کمپاني گوگل ، اما اين آرم از کجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تکامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارک و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي کردند ، تا اينکه در زمان قرون وسطي که از تصاوير گرافيکي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 70 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشکر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تايپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحي گرافيک

 طراحي انواع طرح گرافيکي ، طراحي وکتور ، طراحي کاراکتر ، موشن گرافيک ، طراحي گرافيک وب سايت (طراحي هدر وب سايت ، طراحي لوگوي وب سايت ، طراحي تصاوير اسلايدر وب سايت ، طراحي بنر ثابت وب سايت ، طراحي بنر متحرک وب سايت ، طراحي فاو آي وب سايت) و . طراحي انواع طرح تبليغاتي و گرافيک  با قيمت رقابتي و گارانتي کيفيت 

طراحي گرافيکي فرآيند ارتباط بصري و حل مسئله از طريق استفاده از تايپوگرافي ، عکاسي و تصوير سازي ضمن درگير کردن منابع سخت افزاري و نرم افزاري و تجربيات ، دانش ، ايده پردازي و در نهايت خلاقيت و ميزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع مي باشد. طراحان گرافيک نمادها ، تصاوير و متن را ايجاد و ترکيب مي کنند تا نمايش تصويري ايده ها و پيام ها را تشکيل دهند. آنها براي ايجاد آهنگ هاي تصويري از تايپوگرافي ، هنرهاي تجسمي و تکنيک هاي صفحه بندي استفاده مي کنند. استفاده هاي متداول از طراحي گرافيکي شامل طراحي شرکتي (مثل آرم و مارک تجاري) ، طراحي سرمقاله (مجلات ، رومه ها و کتاب ها) ، تبليغات ، طراحي وب ، بسته بندي محصول و . در قرن 17 تا th از نوع متحرک تبليغات به طرز ظريفي براي کيف دستي يا کارت ويزيت که از حکاکي هاي چوب يا مس چاپ شده بودند استفاده مي شد. اين اسناد يک تجارت و محل آن را مشخص مي کرد. احتمالا در آن زمان براي اولين بار بود که ويليام هوگارت ، نقاش انگليسي ، مهارت خود را در حکاکي به کار برد و اولين کسي بود که براي تبليغات تجاري طراحي کرد.   سامانه طراحي desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولاني در امر طراحي تبليغات و گرافيک ثابت و قابل چاپ ، گرافيک تحت وب ، گرافيک متحرک و . در اين راه با افتخار ضمن ارزيابي صحيح از نياز فعاليت و کسب و کار شما ، تعرفه هاي رقابتي و در اختيار گذاشتن گارانتي قيمت و گارانتي کيفيت همراه 0 تا +100 پروزه شماست .  

 طراحي هدر وب سايت :

هدر و يا سربرگ وب سايت ، نوعي طرح از دسته گرافيک وب سايت است ،

محتواي هدر وب سايت

هدر مي تواند داراي ساختاري ساده و يا مفهومي باشد ، هدر وبسايت بعضا طرح هاي ديگر را نيز در کنار محتوا شامل مي شود به عنوان مثال اگر وب سايت شامل و داراي لوگو باشد و جايگاهي براي لوگو در طراحي در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحي هدر از لوگوي وب سايت نيز استفاده مي شود ،و يا در طرح هاي قديمي تر وب سايت ها که معمولا اين نوع ساختار طراحي وب سايت ، از نظر عرض ثابت و غير واکنش گرا مي باشد، برخي طراحان وب سايت فيلدهاي ساده جستجو را بدون استايل و پس زمينه خاص در هدر وب سايت قرار مي دهند و به جاي استايل دهي مستقيم، از هدر براي پوشش آن استفاده مي کند لذا در اين موارد هدر مي تواند شامل قسمتي به عنوان پس زمينه و جايگاه ورود متن فيلد جستجو شود و تا حدي اين را پوشش دهد و همينطور ساير موارد اينچنيني .

 

»» سفارش طراحي گرافيک

   

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

 

 


فروشگاه سایت بلاگ بیست ، ,طراحي ,بنر ,مي ,وب ,لوگو ,طراحي بنر ,، طراحي ,وب سايت ,و يا ,،  طراحي ,سامانه طراحي desigمنبع

دو تصویر عجیب از مسافر و راننده خبرساز اسنپ

بسته اموزشی درآمدزایی در منزل

کار در منزل برای خانم ها - لیست کارهای پیشنهادی پر درآمد

مجله خبری آفتابگردون را بشناسیم

نحوه ارائه دادخواست بی نقص با همراهی وکیل حقوقی و کیفری در سال 2019

نرم افزار محاسبه سوابق تركیب گله

تجربه خریدی متفاوت را در کنار ما تجربه کنید .

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

متخصص قلب ماهر در شرق تهران تخفیف ویژه فروش سگ سرابی خرید و فروش آنلاین کاغذ دیواری فروش پارکت با کیفیت CartoonLand Wiki سایتی برای همه سمیرا خرید انواع قطعات بلدوزر 155 خرید انواع قطعات لیفتراک کوماتسو